KO AMTC D.O.O. IZOLA
Delovni čas:
Ponedeljek – petek: 08 – 14h
Sobota: Kontrolni organ ne dela
Nedelje in prazniki: Zaprto
Naročanje:
Način sprejema strank je enak vrstnemu redu prihajanja. Stranka se lahko naroči tudi vnaprej. Dolžnost stranke je, da se na pregled pripelje ob dogovorjenem času. Vrstni red prednaročila velja tekoči dan.
Obseg dela:
Skladnost vozil s predpisi:
Postopek identifikacije in ocene tehničnega stanja vozil kategorije M1,N1 L, O1, O2, T1, T2, T3 Postopek posamične odobritve sprememb na vozilih: –Kategorija M1: mehanske naprave za spenjanje vozil, zatemnjena stekla, izpušni sistemi, vgradnja naprave za pogon na UNP, pnevmatike in platišča, sprememba barve, svetlobna telesa, vzmeti –Kategorija N1: mehanske naprave za spenjanje vozil, zatemnjena stekla, sprememba barve platišča/pnevmatike, vgradnja naprave za pogon na UNP –Kategorija L: zamenjava izpušnega sistema, sprememba hitrosti oz. moči pogonskega agregata, sprememba barve, svetlobna telesa, nosilec registrske tablice |
Poleg zgoraj omenjenih akreditiranih kontrol, izvaja KO identifikacije vozil – posebni primeri in starodobniki, ter postopke evidentiranja vgradenj.
Obveznosti stranke:
Stranka je dolžna, da je vozilo očiščeno, vsi na novo vgrajeni deli morajo biti dostopni in poda pisno zahtevo, v kateri je seznam vseh potrebnih dokumentov, ki jih mora stranka predložiti.
Garancija kontrolnega organa:
Kontrolni organ jamči za rezultate svojega dela ob zaključku pregleda. Ne more pa prevzeti odgovornosti za stanje vozila v uporabi.
Plačevanje:
Kontrolni organ po zaključku pregleda izstavi račun, ki ga stranka plača takoj v pisarni kontrolnega organa oz. v skladu s pogodbo.
Stanje primerka za kontrolo:
Stranka poskrbi, da je primerek za kontrolo pripravljen za kontrolo. Morebitna priprava primerka za pregled se zaračuna posebej.
Dopust:
Kontrolni organ izvaja kontrolo vse delovne dni v letu. Morebitne spremembe oz. nedelovanje kontrolnega organa bo objavljeno na spletni strani: http://www.amtc.si v rubriki novic.
Posredovanje informacij:
Informirati inštitucije, ki imajo oz. izkažejo pravni interes za pridobivanje podatkov s podrobno vsebino konkretnega primera (obveščanje AVP, policija sodišče, davčna, zavarovalnice).
Pritožbe in prizivi:
V primeru pritožbe ali priziva ima stranka pravico do opisa postopka za obvladovanje pritožb in prizivov.
Nepristranskost
Najvišje vodstvo se obvezuje da bo KO deloval nepristransko.
Pogoji delovanja KO, 1.3.2024